علمی و ادبی

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

علمی و ادبی

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

همکلاسان سال دوم دانشسرای مقدماتی ارومیه(رضاییه)۱۳۴۲

http://s1.picofile.com/914441845/Pictures/masoud-11.jpg11:30 AM

۱- مسعود محمدی ۲-جمشید طیب قاسمی ۳-محمد علی پاشایی باربین ۴-بهروز حسین زاد صیادی 

 ۵-اسماعیل   زرین تاج (کربیتچلر دسته سی۶ -هدایت کلسرخی ۷ -بابا علی   حقیقی بند

۸-عسگر  قرآنی   ۹-علی  حشمت  نجف آباد۱۰- محمدعلی  حمیدی   ۱۱-خیراله   حسینی 

 ۱۲-عباس  اسدی  قلیلو (راد)  ۱۳-ابراهیم مکرم ۱۴ -علی  مسلمی ۱۵-محسن اعتقادی

۱۶-کامل  باقر نور آذری  ۱۷-رجب  بهاری   ۱۸-رجب   احسان فلاحت    ۱۹-فیروز   طاهری

۲۰-عباس احمدی پیرمراد۲۱-زلفعلی عبدالهی۲۲-مصطفی حجازی ۲۳-پرویزقره باغی

۲۴-حمید اقوامی۲۵-فریدون حیدراسدی ۲۶-حسن سیقنالو(بهرامی فر)۲۷-علی خیرسان

۲۸-هوشنگ نجف زاده۲۹-محمد  رضا  نعلبندی  رضایی (کیایی فر) ۳۰ -فرامرز   حبشیانی

     ۳۱ -  محمود  تیمورزاده               ۳۲ -اکبر خلیلی                     ۳۳-علی   بدری 

۳۴-عزت اظهری ۳۵-احمد حاج حبیب زاده     (قربه لرکلاسی) 

 ۳۶-عبداله حبیب پورسدانی   ۳۷-علی ذولفقاری      ۳۸-عزت اله اسماعیلی  

۳۹-کاظم کافی مولا ۴۰-اکبر شکاری

زنده یادان

 

(۴۱- بهلول امینی ۴۲-پرویز فرامرز پور۴۳- فیروز تمجیدی ۴۴-محمد فیروز۴۵ -محمد پورسردار)  

-

از همکلاسان عزیز خواهشمنداست با اینجانب مسعود محمدی 

با شماره۲۲۳۱۹۷۳ یا۰۹۱۴۴۴۱۸۴۰۵ تماس بگیرید


نظرات 2 + ارسال نظر
قباد حیدرپور سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:47

باسلام من امروز در جستجوی عکسهای قدیمی اورمیه بودم که به وبلاگ شما برخورد کردم و همانطورکه درتماس تلفنی با شما عنوان کردم از خبر در گذشت زنده یاد محمد پورسردار خیلی متاسف شدم خدایش بیامرزد که عجب انسان والایی بود.واز شماهم بخاطر ایجاد این وبلاگ وزنده نگه داشتن یادبزرگان گم نام تشکر میکنم و امیوارم این آغازی بر همکاری با شما باشد.ولی راستی عجب دنیای کوچکی شده که دوستان اینگونه از حال هم در این صفحه کوچک مونیتور با خبر میشوند. راستی آقای محمدی یادم میاید که در سال(اگر اشتباه نکنم) 1350 شاه سفری به رضاییه داشت ومن از مراسم استقبال مردم فیلم کوتاهی بصورت رنگی دارم وفکر میکنم دیدن مردم وخیابانهای آنروز شهر رضاییه برایتان خالی از لطف نباشد اگر ادرستان را برایم smsکنید این فیلم ومجموعه جالبی از عکسهای قدیم کرمانشاه را که با کمک دوستان بزودی به صورت کتاب منتشر میشود برایتان به صورت cdارسال میکنم. با تشکر

ندا شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:46 http://www.avayeashgh.blogfa.com

غم تنهایی
چرا وقتی که آدم تنها میشه
غم و غصه اش قد یک دنیا میشه
میره یک گوشه پنهون میشینه
اونجا رو مثل یه زندون میبینه
غم تنهایی اسیرت میکنه
تا بخوای بجنبی پیرت میکنه
وقتی که تنها میشم اشک تو چشام پر میزنه
غم میاد یواش یواش خونه دل در میزنه
یاد اون شب ها می افتم زیر مهتاب بهار
توی جنگل لب چشمه می نشستیم من و یار
غم تنهایی اسیرت میکنه
تا بخوای بجنبی پیرت می کنه
میگن این دنیا دیگه مثل قدیما نمی شه
دل این آدما زشته دیگه زیبا نمی شه
اون بالا باد داره زاغه ابرا رو چوب میزنه
اشک این ابرا زیاده ولی دریا نمیشه
غم تنهایی اسیرت میکنه
تا بخوای بجنبی پیرت می کنه



روزت مبارک ای پدر فداکار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد