علمی و ادبی

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

علمی و ادبی

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

مناظر دیدنی از روسیه




























   کلیپ






 تماس با ما  فال حافظ  چت  بازی  ادبی  دانستنیها  روانشناسی  طالع بینی    کلیپ      عکس      SMS      طنز      جوک    انگلیسی صفحه اصلی


- Page 2 -
- Page 3 -
Jokes . com
- Page 6 -
- Page 7 -
نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:36 http://yekinabod.persianblog.ir

سلام

تصاویر زیبایی بود. عجب دنیای قشنگیه دنیای تصاویر.
ممنونم

ندا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 http://www.avayeashgh.blofa.com

اینجا من هستم؛ ، سکوتی شکسته و درهم بخاطر هر روز ندیدن تو

اینجا من هستم ؛

تهی از زندگی و روزمرگی ، خالی تر از همیشه؛ با کلافی درهم و پیچ در پیچ

معنی سکوتم را با چشمانم برایت بارها فرستاده ام

اینجا من هستم با آوازی که هرگز نشنیدی

من هستم و سازی مبهم

اینجا من مانده ام تنها در پس اندوه صدای کهنه سازم

من هستم و گلی پرپر شده از عشقی کور

اینجا در شهری دور من مانده ام به انتظار هر لحظه که بیایی

در شهری خاک گرفته و غروبی تنگ ،

من هستم و سیمایی شکسته تر از همیشه

اینجا من هستم و خیال همیشگی چشمان مشکی تو. . .

حتی کلمات هم دگر از نوشتن دردهایم عاجزند






برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد