علمی و ادبی

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

علمی و ادبی

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

کمی بخندید

منبع: ₪ پورتال عکس و موزیک ایرانیان₪

زندگی مال تو ؛ مرگ مال من
راحتی مال تو ؛ گرفتاری مال من
شادی مال تو ؛ غم مال من
همه چیز مال تو ؛ ولی تو مال من
--------------------------------------------------------------------------------
شیشه ی دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست
این شقایق با نگاهی سرد پرپر می شود

اگر به تیپ خود اهمیت میدهید .
با ما تماس بگیرید.
صنف پالان دوزان کرج
 
--------------------------------------------------------------------------------

اگر عاشق شدی در شهر غربت
سوار خر بشو برگرد ولایت......
--------------------------------------------------------------------------------

متلک ماشین سواری به وانت نیسان:
سهمیه ی بنزینت رو بخورم جیگر
--------------------------------------------------------------------------------

هر کی دلت رو شکست صداش رو در نیار
یه روز دلش میشکنه و صداش در میاد.....
--------------------------------------------------------------------------------
----
پر بیننده ترین سایت در سال 86 :
مشترک گرامی دسترسی به این
سایت امکان پذیر نمی باشد----------------------------------------------------------------------------

عشق تنها میکروبیست که از راه
چشم وارد میشود!! 

از خدا میخوام هیچ مانعی جلوی پات قرار نده
.
.
.
.
چون خر مثل اسب نمیتونه از موانع بپره...

به تو گفتم:تو از خاکی منم از خاک ؛
چرا باید دور تو بگردم؟ ندا آمد: تو با پا آمدی
باید بگردی ، برو با دل بیا تا من بگردم

--------------------------------------------------------------------------------
همیشه بدترین لحظه های تو رو کسی
میسازه که یه روز بهترین لحظه های اونو
ساخته بودی.
 
--------------------------------------------------------------------------------
تو مراسم ختم یارو بلندگو میگه :
مرحوم وصیت کرده ، سیاه نپوشین .
یکی داد میزنه : مرحوم گه خورده ،
ما به احترامش می پوشیم
 
-------------------------------------------------------------------------------- 
قابل توجه آقایان ...
با در نظر گرفتن قیمت جدید سکه، هم اکنون
دیه از مهریه ارزانتر است.
حال تصمیم با شماست !!!
 
----------------------------سلام ؛ من پستچی هستم
با پست سفارشی واستون یه بوس فرستادن
اگه ممکنه لپ تون رو جلو بیارین تحویل بگیرین
  
--------------------------------------------------------------------------------
چشم مست تو عجب جلوه گه بیداد است
خم ابروی تو سر مشق کدام استاد است؟
خم ابروی تو را دیدم رفتم به سجود
صید را زنده گرفتن هنر صیاد است

غضنفر توی آتیش سوزی میمیره
پزشکان اعلام می کنن %10 سوختگی ، %90 کوفتگی !!!
میرن تحقیق می کنن می بینن دوستاش آتیشو با بیل خاموش کردن !!! 
 
می دونی چرا وقتی میخوای بری تو رویا چشمهات رو میبندی؟؟؟؟ وقتی میخوای گریه کنی چشمهات رو میبندی؟؟؟ وقتی میخوای خدارو صدا کنی چشمهات رو میبندی؟؟؟ وقتی میخوای کسی رو ببوسی چشمهات رو میبندی؟؟؟؟ چون قشنگ ترین لحظات این دنیا قابل دیدن نیستن   
 

------------------------------------------------------------------------------------
الهی شمع بشی، پروانه شم، دورت بگردم ... بعدش فوتت کنم، خاموش بشی، هرهر بخندم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد