علمی و ادبی

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

علمی و ادبی

سایت شخصی مسعود محمدی دبیر فیزیک

به سایت من خوش آمدید

با سلام

اینجانب مسعود محمدی دبیر فیزیک از استفاده نظرات شما خوشوقت خواهم شد .

امیدوارم با خواندن مطالب این سایت رضایت شما حاصل گردد .

نظرات 5 + ارسال نظر
آدینه بوک سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 16:55 http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

Fati JOOON یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 17:11 http://nasleman.net

بگو نسل ما کجا رفت؟
نسلی که اومد بباره!
نسلی که از آیینه رد شد، بی صدا به یک اشاره!
نسلی که می خواست زمینُ توی آسمون بکاره!
حتا آسمونش امروز، توی قابی از حصاره!

دوست عزیز سلام
به روزم . . . و منتظر حضور سبزت
WWW.NasleMan.NET

آذر پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:06

من از فارغالتحصیلان دبیرستان دخترانه شاهدخت رضائیه قدیم در سال 1353 و قبولی کنکور سراسری آن سال /دبیرستان لعیا ارومیه کنونی/ هستم .علاقمند به دیدن وخواندن در باره این دبیرستان ودبیران آن هستم.من از دبیران ریاضی ام چون آقایان پرتوی و صولتو دیلمقانی در شیمی از آقای نادری وفیزیک از آقای متذکر ودر ادبیات از آقای علیرضا نظمی به لحاظ درسی و فکری بهره بسیار زیادی برده ام ولی هرگز فرصت تشکر از آنها را پس از ورود به دانشگاه نداشته ام.
امیدوارم شما از دبیرستان و دبیران سابق من نشانی داشته و به من برسانید. بنده به دلیل حضور طولانی در خارج از کشور از امکانات محدودی را در این زمینه برخوردار هستم.
با تشکر بسیار

با سلام
ایمیلی تقدیم کردمسلام آذر خانم

من هم بکی از دبیران شاهدخت دررشته فیزیک بودم.فکر میکنم کمی دقت کنید مرا هم به خاطر
بیاورید در سال 1353 من وآقای مجید علیزاده رئیس هیات ممتحنه چهارم طبیعی بودیم امتحان
آخر دبیرستان را ما برگزار کردیم
واما دبیران
زنده یاد ان خانم امینی وخانم مراغه ای واقای پرتوی واقای نادری وهمه عوامل دفتری عمرشان را
به شما دادند
آقای نظمی در امریکا وآقای صولت با شاه به مصررفت ودرمصر ساکن است
آقای متذکر(هنوزمجرداست)وآقای دلمقانی مثل من بازنشسته وهنوز زنده ایم
ویک قطعه عکس دبیرستان شاهدخت را جهت تجدید خاطره تقدیم میکنم کهنه معلم ارومیه مسعود محمدی

idenshz سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:01 http://boxshz.blogfa.com/

با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز
وبلاگی خوبی داری
خسته نباشی !
آیا دوست دارید بازدید وب شما به طرز
چشمگیری بالا برود ؟
به طور کاملا مجانی ؟
با قرار دادن لینک باکس ما در وبلاگ خود و
ارسال آدرس وبلاگ + عنوان وبلاگ
آمار سایت یا وبلاگ خود را بالا ببرید
بدون هیچ هزینه ای فقط با گذاشتن کد
کوچکی در وبلاگ خودتون
روش کار ابتدا کد زیر را در آخر ویرایش قالب
خود میگذارید
<p align="center"><script
language="javascript"
src="http://idenshiraz1.persiangig.com/a
udio/linkbo.js"></script>
سپس به وبلاگی که مشخص کردم میاین و
سپس رو ثبت لینک کلیک میکنید اسم و آدرس خود رو مینویسید وسپس
توی پیغام آدرس + عنوانی که باید توی لینک باکس
قرار بدم رو به من میگید سپس لینک شما توی هزارن وبلاگ نمایش داده میشود
امتحانش ضرر نداره
یا حق

دنیا گل صنم لو جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:42

با سلام خانم آذر خانم خوشحالم که هنوز نان دبیران وزحمتکشان عزیزی را بخاطر دارید که شاید بسیاری از موفقیت امروزمان مرهونن خدمات و تلاشهای صادقانه آنان است . من نیز از دبیرستان لعیا فارغ التحصیل شدم ولی در سال 1379 .
آقای علیزاده تا آن سال مشغول تدریس درس فیزیک بودند با همان زبان ساده بسیار رسا و قابل تفهیم . با کت و شلوار و همیشه مرتب و منظم . در آموزشگاه های خصوصی .
موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد